Mağaza İçi Anonsların Etkisini Ölçmenin Yolları

Mağaza içi anonsların etkili bir hale gelebilmesi için öncelikle doğru hedefler koymak gerekiyor. Müşteri kitleniz ve müşterilerinizin satın alma eğilimi ile ilgili doğru yönlendirmeler yapabilecek anons metinleri kullanırsanız anonslarınızın etkisini arttırmış olursunuz. Alışverişin kendine ait bir psikolojisi olduğunu unutmayın.

Dünya’da birçok büyük mağaza, sahip olduğu alanın sadece belli bölümlerinde anonslar yayınlayarak ve bu bölümlere ısı sensörleri koyarak anons yapılan alanlarda müşterilerin alışveriş davranışlarını ölçüyor. Anons edilen ürünle ilgili satışın oranı kontrol edildiğinde ciddi bir yüzdesel artış gözlemleniyor. Anons edilen kampanyalı ürünü satın alan müşterinin mağazaya tekrar tekrar gelmesi anonsların alışveriş davranışı üzerinde etkili olduğunu gözlemlemenin bir başka yolu. Mağaza içinde online satışa yönlendirme yapmak, müşterilere mağazanın wi-fi şifresini anons etmek, QR kod ile alışverişe yönlendirmek gibi yöntemlerle de anonsların etkisini somut olarak ölçebilirsiniz. Elbette  satış temsilcilerinizin gözlemleri ve gün sonu satış verileriniz anonsların etkisini ölçebileceğiniz yollardan biri. Mağaza içi anonsları mağaza müzik listenize entegre ederek en iyi sonuçlara ulaşabilirsiniz.