SMG Blog

Mağaza kapanış anonsunun alışverişe etkisi

Günümüz dünyasında özellikle şehir hayatı yoğun bir koşuşturma içinde geçiyor ve müşteri davranışı gözlemlendiğinde geç saatte yapılan alışverişlerin sayısında artış var. Özellikle kararsız müşteriler veya hedefi satın almak olduğu kadar mağazada zaman geçirmekten keyif almak olan müşteriler için anonsların etkisi yadsınamaz. Mağaza içi anonslar müşterinin satın alma davranışını doğrudan etkiliyor. Müşteri her ne kadar mağazanın belli bir saatte kapanacağını biliyor olsa da mağaza kapanış anonsu alışverişi bir an önce sonlandırmak için teşvik eder. Kararsız müşterinin karar alma süreci mağazanın kapanış anonsu ile sona ermiş olur. Mağaza çalışanlarının operasyonlarını kolaylaştırmak ve müşteriye nazikçe kapanış saatini hatırlatmak açısından mağaza kapanış anonslarının önemi büyük.

Moris Alhale

Your Header Sidebar area is currently empty. Hurry up and add some widgets.