SMG Blog

Mağaza içi müzik yayını müşteriyi nasıl etkiliyor?

İş yerinde geri  plan müziği aslında yüzyıllardır kullanılmaktadır.Sanayi devrimi sırasında fabrikalarda işçilerin motivasyonunu sağlamak için işe  şarkı söyleyen kadınlar ve orkestralar alınırdı.Viktorya döneminde dokumacılar uzun çalışma saatleri sırasında uyuyakalmamak için hep birlikte yüksek sesle şarkı söylerlerdi.1940’larda BBC Radyo’da ‘Çalışırken Müzik’ adlı bir program başladı.Programda çalışanların iş yerinde motive olmaları sağlanıyordu.Yıllar içinde fark edildi ki sadece çalışan mutluluğu için değil müşteriyi alışverişe teşvik etmek için de müzik çok önemli bir unsur.Araştırmacılar müziğin beyinde bazı noktaları aktive ettiğini ve dinlediğiniz müziğin psikolojiniz üzerinde büyük bir etkisi olduğunu söylüyor.Alışverişe gelen müşteri kendini keyifli mutlu huzurlu hissetmeli ki verimli bir alışveriş süreci geçirsin.Mağazanızdaki ürünlerle bağlantılı , müşterinin mağazada geçireceği hedef süreye uygun tarzda ayarlanmış bir müzik listesi misafirlerinizin alışveriş deneyimini çok daha keyifli kılacak,çalışan memnuniyetini ve karlılığınızı da arttıracaktır.

Moris Alhale

Your Header Sidebar area is currently empty. Hurry up and add some widgets.